Rahapeliopas Foorumi
06.09.10 - klo:09:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: 7.1.2009 - Foorumi hajosi vuodenvaihteessa tuntemattomasta syystä, mutta vika on nyt korjattu ja foorumi samalla siirretty uuteen osoitteeseen http://rahapeliopas.fi/forum/

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruletin pelinhoitaja  (Luettu 4804 kertaa)
zee
Vieras
« : 25.02.07 - klo:13:54 »

Terve!

Ensimmäinen viesti, elikkäs uusi olen täällä. Mutta semmoista olen kuullut, että ruletin pelinhoitajat pystyvät pyöräyttämään sitä pyörää(mikänytonkaan) kolmen numeron tarkkuudella?! Ja että ruletissa kannattaa asettaa panokset vasta kun pyörä pyörii. Tekevätkö ne niin, että esim. kun joku kokematon asettaa mustalle kasille 500e, niin pelinhoitaja tahallaan pyöräyttää kuulan punaseen ykköseen tai muuta vastaavaa?
tallennettu
Payazzo
Päätoimittaja
Konkari

Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.07 - klo:22:18 »

Eiköhän tämäkin tarina mene "Urbaanilegendoja" -otsikon alle. Itse en ainakaan ole niin tarkkaa pelinhoitajaa koskaan nähnyt ja myöskin pelinhoitajat joiden kanssa olen joskus asiasta jutellut ovat tyrmänneet väitteen roskapuheena. Mutta olen kyllä mielelläni paikalla todistamassa moisen tarkkuusammattilaisen työskentelyä, eli jos joku palstaa lukevista pelinhoitajista luulee moiseen pystyvänsä niin ottakaapa yhteyttä Hymyilee
tallennettu

Risto Hartikainen
Päätoimittaja
http://www.rahapeliopas.fi
Eros
Mummo
**

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.02.07 - klo:11:22 »

Eiköhän tuon jo kumoa sekin, että vauhdin hidastuessa pallo yleensä ottaa kiinni johonkin stoppariin siinä ja sen jälkeen kimpoilee niin satunnaisesti, että aika robotti pitää olla, että johonkin tiettyyn numeroon saisi. Eli vähän sama kuin lottopallojen kimpoilu koneen sisällä. Periaatteessa mallinnettavissa, mutta käytännössä mahdotonta.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!